بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

مشهد

1390/10/25 9:45
نویسنده : مامان سحر
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااای مرسی بالاخره امام رضا مارو طلبید و 3 تایی رفتیم مشهد و همش خونه خاله مصی بودیم و یه شب هم رفتیم خونه خاله مژگان 1 دفه هم تونستیم بریم زیاااااااااااااااااارت جای همگی خالی بود و بهتره که کمتر بگم و بریم سراغ عکسها

 

 

 

 

 

 

 

کیانا اصلا به کسی کاری نداره و داره با خیال راحت استخوووونش رو می خوووره

 

 

  بنده خدا کیانا داشت استخووونی رو که با زحمت بهش رسیده بود رو می خووورد بهارو آرش شیطووون دو تایی رفتن سراغش که استخوون رو ازش بگیرن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ندا مامان پویان
25 دی 90 17:16
آخ مشهدی بهـــــــــــار زیارت قبول دلم برات تنگیده بود چقدر ماه شدی ماشاله
سمیرا مامان ترنم
25 دی 90 23:03
زيارتت قبول باشه مشهدي بهار خوب با دوستات خوش گذرونديهاااااااااا
مژگان
26 دی 90 11:39
زیارتا قبول خواهر . الهی من فدای اون خوشگل خانوم بشم
مامان تیارا
27 دی 90 9:10
زیارت قبول
به به چه خانومی شدی بهار خانم.
راستی سحر جونم کلوپ بازی بچه ها توی نی نی سایت ترکید؟ چرا؟



نمیدوووونم وااااااااااالا
محيا كوچولو
2 بهمن 90 15:45
زیارت قبول بهار خانمم
مامان موش کوچولو
3 بهمن 90 9:03
بهار کوچولوی زیبا زیارتت قبول باشه . عزیزم سحر جان با اجازت لینکت کردم آخه خیلی برام جالبه احساس می کنم بهار یه جورایی با دخمل من شبیهن . خدا برات حفظش کنه
مامی سمیرا
3 بهمن 90 9:28
سلامممممممممممممم خئش بحالت بهار کوچولو کاش میشد منم نی نی هامو ببرم مشهد خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده راستی میدونستی خیلی نازی!!!!!
مامان بیتا
3 بهمن 90 11:28
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
نوشين
3 بهمن 90 12:09
سلام سحر جون زيارتت قبول.من تازه امروز عضو شدم.از آشناييتون خوشحالم.من مشهد زندگي مي كنم.هنوز ني ني ندارم.قراره مرداد حامله بشم.اگه راهنماييم كنيد خوشحال ميشم
مامان زینب
3 بهمن 90 17:31
خیلی عکسش خوشمزست زیارتتو قبول
سمان جون
8 بهمن 90 15:50
زیارت قبول بهار جون. خوش به حالت به امام رضا بگو ما رو هم بطلبه. ما هم آپیم مامان بهار بهمون سر بزن.
نگین و مهرسا
9 بهمن 90 13:19
زیارت قبول جمیعاً
فاطمه مامان صبا
21 بهمن 90 3:25
زیارتتون قبول خانوما........به به سحر جون چقد با چادر خوشگلتر شدی بهت میاد..........آخه میدونی به بعضیا اصلا نمیاد..........ماشالا بهار خیلی خوردنی شده بزنم به تخته تپلتر هم شده الان چن کیلوئه؟؟؟
رزیتا
18 اسفند 90 0:34
سلام خیلی خوش گلین مامان بهار.....شغل شما و همسرتون چیه؟چقد بهم میاین
الهه
20 اسفند 90 12:23
سلام مامان خوب بهار كوچولوي ناز ، زيارتتون قبول ، ازتون ميخوام براي منم دعا كنيد آخه منم بچه دلم ميخواد ولي ندارم . آرزومه منم روزي با همسر و بچم برم زيارت امام رضا (ع)
رزیتا
21 اسفند 90 0:51
موفق باشین....فک نمیکردم کافی نت داشته باشین.چ شغل جالبی دارین...بهت میاد مهندس باشی. اهل کجا هستین؟>
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 22:51
هیچ کدوم از عکسا باز نشدن!!