بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

تولد تولد تولدت مبااارک عزیزم

1390/10/11 14:03
نویسنده : مامان سحر
931 بازدید
اشتراک گذاری

شرمنده عشقم که مامان دیر اووومد آخه سرم خیلی شلوغ بود نتونستم بیام عزیز دلم من روزی هزاران با خدارو شکر میکنم که تو فرشته کوچووولوووو رو برای ما فرستاااااااااااد تا به زندگی من و بابایی رنگ و بو بدی عزیز دلم

اینقدر شیرین و بامزه بودی توی تولد که خدااااااااااااااااااا میدووووونه عزیز دلم میرم سراغ عکسای تولدت

 

 

 

 

 

 

 

دایی محمد و محمد جواااد

 

 

بهاااااااااار و بابایی

 

 

میز شاااااااااااااااااااااااااااااااام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه مامان صبا
12 دی 90 11:34
به به عجب تولد خوشمزه ای.......................بهار جونی تولدت مبارک عروسک خانوم ناز..................سحری خسته نباشی
مامان جون
14 دی 90 23:11
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی عزیز دلم
مامان الینا
16 دی 90 13:37
ایشالا تولد صد سالگیت عزیز دلم
م
17 دی 90 8:14
تولد تولد تولد بهار خانوم مبارک
مامان تیارا
21 دی 90 10:25
عزیز دللللم تولدت مبارک انشاءاله زیر سایه بابا ومامان 120 ساله بشی بهار جون
مامان نقطه
15 بهمن 90 1:53
به به عزیز دلم عجب کیک خوشملیییییی دست مامان درد نکنه که تولد خوشگل برای شما گرفته