بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

سلام امروز اوووووووووومدم با عکسای خوشگل آتلیه بهاااااااااااار 1 سالگی

1390/11/4 15:28
نویسنده : مامان سحر
2,743 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم عکسات خیلی بامزه شده عشقم یعنی من که خیلی دوس دارم و شیطنت ها هم به اندازه کارای دیگرت شیرین و بامزه البته امروز که دارم این پست رو میزارم زیاد حال نداری یکم تب کردی عزیز دل مامان

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

اینم عکسای آتلیه بهار گلم

1390/10/18 مشهد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیاناجووون و آرش جووون و بهار جووون

هر سه تایی متولد دی 89

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مصی
4 بهمن 90 22:22
الهی دورت بگردم چقدر عکسهات خوشگلن چقدر تو خانومی فدات بشم
مامان تیارا
5 بهمن 90 10:26
عزیز دلم ماشاءاله به ای جیگر ناز و خوردنی .بوس بوس بوس
ندا مامان پویان
8 بهمن 90 15:15
ماشاله بخدا مردم آخه چقدر تو ماهی قدر تو نازی فدات یه عالمه بوس برات بازم ماشاله خدا حفظت کنه و از چشم بد دور نگهت داره
مامان موش کوچولو (دیبا)
10 بهمن 90 10:55
الهی من فدای ژست های خوشگلت بشم اگه دستم بهت برسه حتماً می خورمت یه دنیا بوس
mami neda
16 بهمن 90 3:09
azizammmmmmmmm... che dokhtare nanaziiiiiiiiiiii
فاطمه مامان صبا
21 بهمن 90 3:22
قربونت برم من بهار خوشگل که همش زبونتو میاری بیرون دلبری میکنی.................عکس سیاه سفیدش خیلی ناز شده..........کلا عکساش خیلی قشنگن
مامان تیارا
24 بهمن 90 9:01
بهار جونم به این مامان تنبل بگو زود زود ویتو آپ کنه دلمون واست تنگیده .بوس
فرناز
26 بهمن 90 1:10
سلام چه دخمل نانازی خدا نگهش داره براتون. شما رو به دنیای زیبایی و مد دعوت می کنم. دنیای زیبایی و مد farnaz90.blogfa.com
مامان تیارا
29 بهمن 90 8:36
بهار جون دلمون واسه عکس جدیدت تنگید .سحر خوانم تنبل آپ لطفا
بهار(مامانی شهراد)
30 بهمن 90 11:55
چه عکسای نازی ماشاالله به این گل دخترپیش ما هم بیاین
سمانه
15 اسفند 90 14:21
الهییییی. چقدر عکسات خوشگل شده بهار جونم. آدم میخاد بخورتت. دختر ما هم دیگه چیزی نمونده دنیا بیاد. خدا کنه مثل تو ناز باشه عزیزم.
مریم(مامان دینا)
24 اسفند 90 19:32
وای چقدر ناز شده عکساش تو یه عکس که مثل فرشته ها افتاده براش اسپند دود کن سحر خانوم
مامان نقطه
15 فروردین 91 10:13
فداش با این عکسهای نازش کجایی دختر برای سال نو آپ نکردی؟ سال نو مبارککککک
آرزهای رنگی
13 اردیبهشت 91 21:13
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان رازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخریدلطفا کارهایم رادر وبلاگم ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 22:49
وااااااای خدا دلم ضعف رفت براشششششششششش خیلی ماااااااهه براش اسپند دود کن عزیزم
مامان مصطفی و مهسا
1 تیر 91 13:53
سلام خدا دختر گلت رو براتون حفظ کنه میشه ادرس و اسم اتلیه رو برام ایمیل کنین
عمه الناجون
29 دی 91 13:24
سلام خیلی نازه دخملتون خداحفظش کنه