بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

بهار کوشوووووووولوووووووو

1390/5/2 15:16
نویسنده : مامان سحر
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم الهی من فدات بشم عشقم امروز بیسکوویت مادر واست درست کردم خوردی چقدر هم دوست داشتی و مزه مزه میکردی بعد هم که تموم شد یه چایی نبات پشتش خوردی و بعد هم لا لا کردی الهی من فدات که تو اینقدر دوست داشتنی و خوب هستی الانم که دارم واست مینویسم بیداری و داری تو تخت پارکت با اسباب بازی هات بازی میکنی

تازشم دیشب داشتی چار دستو پا میرفتی یدفه خودت نشستی من و بابایی اینقدر ذوق کردیم سریع زنگ زدیم به بابا علی و مامان فرزانه گفتیم که بهار چیکار کردددددددددددددد

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mino
2 مرداد 90 15:30
کاش میشد لبهای خوشگلتو ببوسم عزیز دلم. حسابی داری برای مامان و بابات دلبری میکنی شیطون



عزیزم مرسی که پیش ما میااای ممنون که وقت با ارزشت رو میزاری و به وبلاگ ما سر میزنی

ندا مامان پویان
2 مرداد 90 16:44
ماشاله.بنازم قدرت خدا رو که چه فرشته خوشگلی خلق کرده بهار جونم ایشاله همیشه برای مامان و بابات بمونی و همیشه خنده رو بیاری رو لبهاشون
مامان رها
5 مرداد 90 13:56
سلام عزیزم نوش جونت دخمل خوشگل مامان با سلیقه خوشحال میشم اگه دست پخت بیسکوویت مادر رو برام بفرستی چون رهای من هم روزی یک بسته را میخوره و خیلی دو ست داره
آزاده
7 مرداد 90 12:37
سلام مامان بهار مرسی از لطف و محبتتتتتتت نی نی شما هم که خیلی نازه و خوشمله......از طرف من و ساینا کلی ببوسینش
مامان جون
10 مرداد 90 4:01
سلام عزیزم نگو من که ندیده عاشقشم خیلی خواستنیه مواظبش باش
nazanin
3 شهریور 90 4:02
salam bahar joonam axa khili khoshkele booos