بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

اولین سفر 3 تایی

1390/7/23 20:47
نویسنده : مامان سحر
884 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوووناااااااااااااااا

من و مامان و بابا بالاخره اولین سفر 3 تایی خودمووون رو رفتیم جاتووون خالی اینقدر خوش گذشت من کلا دختر خوبی بودم تو ماشین که همش میخوابیدم بیرون هم که میرفتیم بیدار میشدم اصلا مامان و بابام رو اذیت نکردم که بازم من رو ببرن سفر خیلی خوش گذشت جای همتووون خالی بود حالا اوومدم تا با تاخیر فراواااان عکسای سفرمون رو براتووون بزارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه جون
23 مهر 90 20:50
اپمممممممممممممممممممممممممممم
سمان جون
27 مهر 90 23:19
سلام مامان بهار کوچولو. الهی فداش بشم که هر روز بامزه تر از روز قبل میشه. به بهار جونم بگو خاله سمان داره براش یه دوست کوچولو میاره. نینی ما هم دخمله.
ندا مامان پویان
29 مهر 90 13:58
ای جونم چه دخمل ماهی! آفرین بهار خانم.بوس بوس
مامان آئين
14 آبان 90 13:47
خدا حفظش كنه خيلي بامزست يه بوس جانانه از آيين من!!
سمانه
14 فروردین 91 15:55
كه چي شه همش عكساي خودتو شوهرتو به بهونه عكس بچت ميذاري ، اين وبلاگ مثلا براي دخترته يا خانوادگيه