بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

غلت زدن بهار من

1390/2/21 11:23
نویسنده : مامان سحر
402 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی جالبه تا دیرووز باید کمکت میکردم تا غلت میزدی ولی امروز صبح که من خواب بوودم دیدم یدفهه صدات داره باناله میاد از خواب پاشدم دیدم ااااااااااااااااااااااای وای بر من تو چرخیده بودی و روی شکمت بودی بعد برگردووندمت  و اومدم که بلند شم برم دیدم سریع دوباره برگشتی روی شکمت دووباره هم که برگردووندمت باز هم برگشتی روی شکمت و منم رفتم اسباب بازی های رنگیت رو اوردم و گذاشتم جلوت یکم براشوون ذوووق کردی و الانم که دارم مینویسم خسته شدی و خواااابیدی

و من اوومدم که امروز رو تااااایید کنم برای غلت زدنت بهارم

عزیزم مبارکت بااشه که یه کار جدید یاد گرفتی

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون
27 اردیبهشت 90 13:11
به سلامتی عزیز دلم حلا کجاهاشو دیدیی این دختر خوشکلتو از طرف من یه گاز بگیر