بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

عزیز دلم داره هی بزرگ میشه

1390/2/12 3:11
نویسنده : مامان سحر
345 بازدید
اشتراک گذاری

بهار الهی که مامان پیش مرگ تو بشه که هر روز داری خوشگل تر میشی و دل مامان رو بیشتر از روزهای قبل آب میکنی

تو باعث شدی که من حس مادر شدن رو تجربه کنم و این حس رو با هیچ چیز توی دنیا عووووووضش نمیکنم

واقعاااااا سختههه ولی شیییییییییییییییییرییییییییییییییییییین

عاشقانه دوست دارم گل مامان 8 اردیبهشت 4 ماهش تموم شد ولی چون من درگیر واکسنش بودم نتونستم بیام و بنویسم بعد از زدن واکسنت تو یهه عالمهههههههههه تب کردی و مامان تا صبح پاشویت میکرد و همش نگران بود که تبت بالا نره خلاصه که بالاخره به خیر گذشت

بووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)