بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

صحبت های مادرانه

1390/1/31 16:38
نویسنده : مامان سحر
411 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان نمیدونم شبا چرا این شکلی میخوابی مامان که میمیره از خنده از دست کارات این از خوابت

جدیدا هم که دوست داری زیر گلوت رو مامان بوس کنه وقتی بوس میکنم اینقدر قهقهه میزنی که مامان از صدای خنده های تو ضعف میکنه

بهار اصلا فکرش رو نمیتونم بکنم که 1 ساعت پیشم نباشی دیوونه میشم مامان خیلی بهت عادت کردم و واسم تو زندگی شدی یه نیاااااااااااااااااااااااااز   بدون تو هرگزززززز

داری همینجوری زود زود بزرگ میشی و روزها رو پشت سر میذاری و دل مامان هر روز بیشتر از روز قبل داره برای وجود تو میتپه میخوام بگم

خدددددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به خاطر این نعمت هایی که به من ارزانی داری ممنون مرسی که به من به فرشته کوچولو صحیح و سالم دادی و من قول میدم که از این فرشته کوچولو که به من امانت دادی به خوبی مراقبت کنم

عاااااااااااااااااشقتم بهار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون
31 فروردین 90 16:47
سلام مامان سحر عزیز حالا کجاهاشو دیدی خدا برت دخمل خوشکل تو حفظ کنه