بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

تولدت مبااااااااارک عزیز دلم

1392/10/9 15:13
نویسنده : مامان سحر
598 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز تو 3 سالت تموم شد و وارد 4 سالگی شدی چه زود گذشت اما خوووووووووش گذشت

 

خیلی زندگیم تغییر کرده و وجود تو همه چیزای خوب رو برام به زندگی اورده

 

عزیزم قربون اون چشمات بشم قرار این بود که 3 بهمن برات تولد بگیرم ولی تو گفتی مامان من می خوام شمع فوت کنم و منم رفتم برات کیک خریدم و به مامان فرزانه هم گفتم بیاد که تنها نباشیم

 

 

تا تولد بزرگ برات بگیرم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مژگان
9 دی 92 23:45
تولدت مبارک عزیز دلم
فاطمه مامان صبا
10 دی 92 12:57
تولدت مبارک خوشگل موفرفری........وای توروخدا موهاشو صاف نکن خیلی فر بهش میاد مثه فرشته ها مشه خیلی ماچش کن خانوم خوشگله 3 ساله رو
1bHHownVCPjCEqTxJ6s_1XJjXdLjjxl_bhRXMDxq4Ig.
1 بهمن 92 16:56
عزيزممممممم