بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

پروژه پوشک گیری

1392/1/22 0:36
نویسنده : مامان سحر
719 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلااااااااام امروز اومدم به همه دوستات بگم که چقدر بزرگ شدی عزیز دلم

 

فقط 3 روز طول کشید و تو هم خیلی همکاری کردی عزیز دلم

 

روز اول پوشکت رو در اوردم و بردمت دم دستشویی و بهت گفتم دوست داری مثل مامان بشینی اینجا و

جیش کنی تو هم گفتی بله منم پوشکت رو همون لحظه در اوردم و بهت گفتم پس برووووو و تو هم رفتی

و بعد هم از همین جا شروع شد برات شورت جیش خریده بودم پات کردم و گفتم دیگه بهار رو پوشک

نمی کنیم بهار دیگه بزرگ شده تو هم یه خنده ای کردی که هنوز به دلم نشسته عشــــــــــــــق من

از همون لحظه به بعد هر 10 دقیقه می بردمت دستشویی که یادت باشه وقتی جیش داری باید بیای

دستشویی و از فردا به بعد هم خودت تا جیش داشتی می گفتی دو روز هم شورت جیش پات بود و از

امروز دیگه شورت جیش هم پات نبود و شورت معمولی پات کردم

 

قربووووووووووونت برم که راحت شدم دیگـــــــــــــــــــه

اما فقط یه کار دیگه مونده که انجام بدیم و اونم اینه که بهار باید توی اتاقش بخوااااااااااااابه

ولی کنار نمیاد با این موضوع همش باید بغل من بخوااااااااااااااااااابه

تمـــــــــــــــــــــــــــــــام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مصی
22 فروردین 92 18:00
سلام بهار جونم

قربونت برم که اینقدر خانومی مامانت رو اذیت نمی کنی، هر کاری رو که مامانت میگه رو زودی انجام میدی

چقدر دختر حرف گوش کنی هستی عزیزم
ماشاالله

بوسسسسس برای بهار جونم

مامان سحر هم خسته نباشه


مرسی مصی جونم

مهرنوش (مامان نقطه)
22 فروردین 92 18:31
به به به
مبارکه
خوش به حالت که همچین بچه فهیمی داری. میدونی وقتی از راتین میپرسم راتین دوست داری بریم دستشویی جیش کنی چی میگه؟ نههههههه بووووو بچییی بتت (نه برو بچه بد)
احتمالا فکر می کنه تو دست شویی میخوام بهش تجاوز کنم )



مهرنوووووش ترکیدم از خنده
سميه
1 اردیبهشت 92 16:00
مباركككككككككك دست راستش زير سر روميناااااااااا