بهاربهار، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

بهار و باران فرشته های زمینی مامان و بابا

بهااااااااااااار جووونم 2 سااااااااالش تمووم شد

1391/10/8 19:47
نویسنده : مامان سحر
571 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 2 سالش رو تموم کردو وارد 3 سالگی شد

 

کارهای خیلی زیادی رو توی 2 سالگیش انجام داد که مهم ترین کارهاش این بود

 

× پستوووونکش رو گذاشت کنااااااااااااااار

 

×شیر مادر رو هم به راحتی گذاشت کنار

 

عاااااشقتم عشقم

 

می خواستم براش یه تولد بزرگ بگیرم ولی به خاطر اینکه دایی شوشو فوت کرد نشد

 

به خاطر همین دیشب براش یه تولد کوچووولووو گرفتیم که عکس هاش رو هم به زودی میزارم براتوووووووووووووووووووووووووووووووون

 

 

کادوهایی هم گرفت یه ماشین شارژی بود که مامان  فرزانه و بابا رضا   مامان و بابای خودم

 

و یه النگو هم که بابا علی  بابای شوشو براش خرید

 

خودم هم که 3 تا از اسباب بازی های مورد علاقه اش رو خریدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 21:43
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مژگان
8 دی 91 21:55
تولدت مبارک . من پیشاپیش تولد مامان و بابات رو هم تبریک میگم
مامان نقطه
10 دی 91 3:15
تولد مبارک بهار جونممممممممممممم الهی صد ساله شیییی نه صد و بیست ساله شییی نه صد و بیست سال کمه. همیشه زنده باشییییی خاله چه همه کار کردی تو این تولد دو سالگی. خسته نباشی خدا قوتتتت
مامان نقطه
15 دی 91 2:33
به به به دخترتون ماشین دار شد به سلامتییییییی. تبریک میگمممممم بابا این دخترتون حسابی مایه داره هاااااا. گفتم ما رو از حالا تو لیست خواستگارا بزارید )
فاطمه مامان صبا
16 دی 91 4:28
تولدت مبارک بهار خانوم گل...................همیشه ساد باشی عزیزم عکساشو زود بزار سحر جونم
مامان آترین
19 دی 91 13:46
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک دوست دارممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسس
سمانه مامان آرشیدا
28 دی 91 18:06
2 سالگیت مبارک فرشته کوچولو. عکسای جدیدم ازش بذار مامانی.